אודות צור קשר קישורים מדריך חוברות פעילות הכותבים תרומה English
חופש - יומן אירועים - דת ומדינה
מאמרים וספרים לחיות חופשי יומן חדשות החזרה בתשובה יוצאים בשאלה השתלטות חרדית עיתונות חרדית במות חופש עוד
     ראשי > מאמרים וספרים  לגירסת הדפסה     

נמצאו הפתרונות לבעיות הרפואה, הכלכלה, ובכלל!!

מאת ניצן

האמת, הפסקנו לשפשף את העיניים - הן כבר אדומות מרוב שפשפוף. לפניכם מקבץ מיזמים לפתרון בעיותינו ההולכות ונערמות לאחרונה: כך ניתן להציל את החינוך המוביל אותנו בצעדי ענק למעמד מדינת עולם שלישי. כך ננצח במלחמות הבאות עלינו לרעה. אפילו את חקר המחלות, והפרוייקטים לעידוד התעסוקה, ניתן כבר להפסיק. הנה נמצאו פתרונות חליפיים וזולים.

מקבץ הפתרונות הראשון נותן מענה חדשני לבעיות עתיקות יומין של תיקשורת ובריאות בו-זמנית. אין צורך יותר ללמוד מקצוע, לרכוש נסיון בניהול עסקי, או אפילו לבקר את רופא המשפחה הדוגל בשיטות מיושנות. ראו בעצמכם:

מיועד לגברים שזרעם דל

מיועד לגברים שזרעם דל

תאונות הדרכים הן הרוצח מספר אחד במקומותינו. לא עוד! תפילת הדרך המדברת בורכה על-ידי רבנים, ולכן כוחה גובר על אי-ציות לחוקי התנועה או על נמנום בנהיגה, רחמנא ליצלן:

בלחיצה קלה לנסיעה בטוחה גם בחול - אחריות 6 חדשים
בלחיצה קלה לנסיעה בטוחה גם בחול - אחריות 6 חדשים

בלחיצה קלה לנסיעה בטוחה גם בחו"ל - אחריות 6 חדשים

וקשה לסיים חזון טכנולוגי זה ללא "קמיע הישועות", על גירסותיו לנשים ולילדים. למרות שהוא מנקה אנרגיות שליליות באופן מיידי, הישועה מובטחת רק תוך ארבעים יום:

המלאי מוגבל מאוד - חברה לתועלת הציבור

המלאי מוגבל מאוד - חברה לתועלת הציבור

הכסיל הישראלי העתידי, על פי חזון מפיצי האיוולות הנ"ל שמתעשרים על חשבונו, ייראה כך: אבן מחצר קבר הבבא-סאלי בכיסו, צרור חותמים ענוד על חזהו, קמיע ישועות מתחת לכרית, ומכוניתו תצויד בתפילת הדרך המבורכת על-ידי רבנים ומדברת בלחיצה קלה. ואולי זה לא כל כך בעתיד, אלא כבר כאן ועכשיו...


אפריל 2007



חברים ב- עוצב על ידי