אודות צור קשר קישורים מדריך חוברות פעילות הכותבים תרומה English
תרמו לעמותת חופש
מאמרים וספרים לחיות חופשי יומן חדשות החזרה בתשובה יוצאים בשאלה השתלטות חרדית עיתונות חרדית במות חופש עוד
     ראשי > מאמרים וספרים  לגירסת הדפסה     

הבאת המשיח

בעריכת תומר קרמן וקהילתו
במדור זה ננסה למשוך באף אזרחים תמימים כדי שיעשו להבאת המשיח בהקדם האפשרי
תגובות (בעיקר כאלה שתזרזנה את בואו) אנא שלחו לכתובת הדוא"ל המצויינת למעלה

"הבאת המשיח" היא פינה הומוריסטית. כל הרואה עצמו עלול להיפגע מן הכתוב כאן מתבקש שלא להמשיך לקרוא.

האתגר: מילוי כמה שיותר פסקי הלכה

ובכמה שיותר אדיקות. כדי ליטול חלק פעיל בהבאת המשיח

כדי להביא את המשיח, עלינו להיות ערניים ולעקוב אחרי פסקי ההלכה השונים של הרבנים, הלא הם זרועותיו הארציות של בורא כל העולמות שיביא עלינו בסופו של דבר, אם ירצה השם, את המשיח המהולל.

על מנת להצליח ולקיים את פסקי ההלכה הרבים והשונים החלטנו פה ב"הבאת המשיח" להקים קבוצת תמיכה של "מקיימי פסקי הלכה אנונימיים", אשר יסייעו אחד לשני בקיום פסקי ההלכה, שלעתים ההתנסות בהם קשה ומאתגרת. יתרון נוסף של קבוצת התמיכה יהיה ריכוזם של סיפורי קיום פסקי ההלכה במקום אחד, דבר שיקל על בורא כל העולמות להתרשם מן המאמצים הכבירים שאנו, ברואיו הנרצעים, עושים על-מנת לעשות לו נעים, ואולי אולי, אך אם טוב הדבר בעיניו, גם לזכות בביאת המשיח בימינו אמן סלה.

לצורך כך נוכל להיעזר בקובץ פסקי ההלכה שריכז עבורנו אתר "חופש" בטובו.

איננו פוסלים את האפשרות שהאתר הנ"ל העלה את רשימת פסקי ההלכה במטרה להוקיע את נלוזותם ותמהוניותם, אבל "מתוך שלא לשמו בא לשמו" וכך אנו נשתמש בקטלוג אלקטרוני זה כדי למלא את דרישותיו של בוראנו האהוב, ננצל לטובה את הרשימה השחורה ו"מעז ייצא מתוק".

כדי ליצור אוירה חופשית ונעימה בקרב באי קבוצת התמיכה אטול על עצמי את המשימה להתחיל בסיפור משלי. לצורך העניין אנא קראו לי ת' (השם המלא אינו בר-חשיבות שכן את המצוות אנו עושים בסתר):

סיפורו של ת'

שלום לכולם,

הייתי רוצה לשתף אתכם באחד מפסקי ההלכה שהצלחתי, ועדיין אני מצליח, למלא בקפידה. המדובר בפסק "עדיף לאכול חזיר מאשר לשחות בבריכה מעורבת".

עלי להתוודות בפניכם כי אם אני כבר הולך לרחוץ בבריכה הרי זאת בריכה מעורבת, שכן מה הטעם לרחוץ בבריכה שאי אפשר לשטוף בה גם את העיניים? בריכה שאינה מעורבת אינה ממריצה את האנדרנלין (הטעות במקור) ולכן התועלת הספורטיבית שלה פחותה בהרבה. יחד עם זאת אין משמעות הדבר שאינני מקיים את הכתוב, זאת מאחר ואני מרבה לאכול חזיר ולנסוע בשבת ואילו לבריכה אני הולך מעט מאוד, אם בכלל (אני מעדיף ים מעורב מאשר בריכה מעורבת). וחוץ מזה, ככלל אני מעדיף לאכול מאשר ללכת לבריכה.

תודה על ההקשבה. גם אני אוהב אתכם.

שלכם,
ת'

סיפורים נוספים יתקבלו בברכה


דצמבר 2004

הבאת המשיח
להבאת המשיח לחץ כאן


חברים ב- עוצב על ידי