הנכם צופים בגירסת הדפסה של הדף/מאמר הנוכחי.
לחצו כאן לגירסה המקורית

על השחיטה

מאת רון סואן

כלום חשבתם שהמטורפים ממשפחת מנסון - אותה כת ששחטה את שרון טייט - פסה מן העולם?? טעיתם בגדול! לחבורת שוחטים איומה זו קמה ומצטרפת בת-ברית יהודית כשרה: רבנים יתכנסו לפני הפסח בחסות ישיבת הכותל מטה הסנהדרין, תנועת המקדש ומוזיאון מגדל דוד על-מנת להדגים בפועל, בצורה המוחשית ביותר, את מנהג השחיטה של כבש תמים, שלא עשה מאומה לאיש, כפולחן אלילי לאלילם הדמיוני.

נקמת כבש קטן לא ברא עוד השטן. כבש חף מכל פשע יישחט באכזריות (יהודית) לקול מצהלות אספסוף בכיכר, רק משום שעובדי אלילים פאגאניים שואפים לשחזר ימי תהילת המקדש כקדם.

אם חשבתם שהמוסלמים המציאו את הברבריות; אם טענתם ששחיטה היא עסק לפיראטים; אם סברתם שמשפחת מנסון המוטרפת וציידי הגולגלות הינם מיתוס בלבד - תוכלו להיווכח שזהו מנהג קיים ונערץ ומקודש בדת היהודית, ואותם פאגאנים תמהוניים גם זוכים לתמיכה מבהילה ומבחילה של ראשי ישיבות, וגם ראש העיר ירושלים בעניינים.

אם זה פרצופה של היהדות הדתית - אני מתבייש בהיותי יהודי; אם זו מידת הרחמים שמגלים יהודים יראי שמיים כלפי יצור חי חסר ישע - אני מוציא עצמי ברגע זה מכלל וקהל ישראל לעולמי עולמייא. ואם זרועות החוק והמשפט יתירו לחבורה הרצחנית לשחוט לעיני כל את השה התמים - כי אז המדינה הזו ומוסדותיה אינם שווים מאומה בעיניי.


אפריל 2008