הנכם צופים בגירסת הדפסה של הדף/מאמר הנוכחי.
לחצו כאן לגירסה המקורית

אביר חופש 2003

והזוכה הוא...

לפני תקופה קצרה פתחנו בתהליך לבחירת "אביר חופש 2003". אספנו הצעות למועמדים, ואז פנינו גם אליכם - הגולשים - וגם לחברי צוות האתר וחברי עמותת ע.ל.ה.-חופש, לצורך הבחירה עצמה.

כזכור, הקריטריונים לבחירת "אביר חופש 2003" היו מבוססים על פעילות יוצאת מן הכלל העומדת בקנה אחד עם המטרות והדרך של אתר חופש.

האמת... הופתענו לטובה מכמות המשתתפים בתהליך. בסוג כזה של מבצעים חשוב מאד לזכור שבחירתו של אחד המועמדים למקום הראשון אינה קלה, היות שכולם אנשים אשר תרמו רבות לנושא והטביעו את חותמם על המאבק לחופש בארץ, בשנים האחרונות ובכלל. אנו מבקשים להדגיש כי כל אחד ואחד מהמועמדים (והשימוש בלשון זכר מתייחס כמובן גם לנקבות) היה ראוי מבחינתנו להיבחר, ואכן כל אחד ואחת מהם צוינו בשלב זה או אחר על-ידי מי מהבוחרים.

ובכל זאת, מתברר שגם מספירת קולות הגולשים וגם מספירת קולות צוות האתר וחברי העמותה, הגיע אותו המועמד למקום הראשון. והזוכה בתואר "אביר חופש 2003" הוא:

ירון ידען

תודה לכולם על ההשתתפות במבצע (ותודה לאקו על עיצוב התעודה היפהפיה).

ירון ידען

חרדי לשעבר ויוצא בשאלה. פעיל ותיק במאבק לחופש מדת, לשעבר חבר "עם חופשי", מייסדה של "דעת אמת", עמותה שמטרותיה: לעודד חשיבה ביקורתית והטלת ספק, לעודד התייחסות עניינית וביקורתית לכתבי ההלכה היהודיים, להוקיע ולשרש מן היסוד את הקשר המחייב שבין המדינה לדת. העמותה חושפת ומוקיעה מישגים, טעויות ואבסורדים בתורה שבע"פ ובדברי חז"ל. ממייסדי ארגון "הקונים החופשיים", הנאבק לשחרור מערכת המזון - ייצורו ושיווקו - מהכפייה של הכשרויות הדתיות-חרדיות. פעיל בעמותת "מנוחה נכונה", הנאבקת להכרה בזכות הקבורה החילונית. לוחם ללא חת במיסיון החרדי, מסייע ליוצאים לשאלה ולמשפחות המתחרדים.

מיקבץ חלקי של מאמרים וכתבות באתר חופש מאת ירון ידען או אודותיו:

חופש


פברואר 2004