הנכם צופים בגירסת הדפסה של הדף/מאמר הנוכחי.
לחצו כאן לגירסה המקורית

בין האיסלאם באירופה ליהדות החרדית בישראל

תגובה על נאומו של וילדרס

מאת צופיה מלר

חרט וילדרס הוא יו"ר מפלגת החירות של הולנד - פעיל אנטי-איסלאמי שמפלגתו התחזקה מאד בשנים האחרונות. בספטמבר 2008 נאם וילדרס בכנס במלון 'ארבע העונות' בניו יורק - נאום שהתפרסם מאד ותוכנו הופץ ברחבי הרשת. צופיה מלר (למטה) ביקשה להגיב על נאום זה, שקטעים נבחרים ממנו מובאים תחילה כאן, כפי שהתפרסמו ברשת:

חברים יקרים, תודה רבה לך על שהזמנתם אותי.

אני בא לאמריקה עם משימה חשובה. עתה המצב כבר לא טוב ב"עולם הישן" (אירופה). ישנה סכנה עצומה מנשוא, ועם זה מאוד קשה להיות אופטימיים. אנו עלולים להיות בשלבים האחרונים של האיסלאמיזציה של אירופה. זה לא רק סכנה ברורה ומידית לעתידה של אירופה עצמה, זה איום על אמריקה ועל ההישרדות המוחלטת של המערב. ארצות הברית תהייה המעוז האחרון של התרבות המערבית, מול אירופה איסלאמית. זה יקרה תוך דור או שניים, כשארה"ב תישאל את עצמה: "מי איבד את אירופה?"

ראשית, אתאר את המצב בשטח באירופה ואז, אני חייב לומר כמה דברים על האיסלאם. לבסוף, אני אספר לכם על הפגישה בירושלים.

אירופה, אתם יודעים, משתנה. ראיתם בטח את ציוני הדרך. אבל בכל הערים הללו, לפעמים במרחק כמה רחובות מן היעדים התיירותיים שאתם מטיילים בהם, קיים עולם אחר. זהו העולם של החברה המקבילה שיצרה ההגירה המוסלמית ההמונית. בכל רחבי אירופה קמה ועולה מציאות חדשה: שכונות מוסלמיות שלמות שבהן מתגוררים מוסלמים, ובהן בקושי נראים מעטים מהילידים המקומיים. אנו עוד נצטער על כך. זה כולל אפילו גם את חוסר נוכחות המשטרה. זהו עולם של כיסויי ראש, שבו נשים מסתובבות בכיסויי ראש דמויי אוהלים, עם עגלות תינוקות, וקבוצה של ילדים. בעליהן של הנשים הללו, או, ה"מעבידים" אם אתם מעדיפים, הולכים שלושה צעדים קדימה מהן. מסגדים נבנים בפינות רחוב רבות. בחנויות יש שלטים שאתה ואני לא יכולים לקרוא. אתה תתקשה למצוא כל סימן של פעילות כלכלית. אלה הם גטאות מוסלמיים הנשלטים על ידי קנאים דתיים. אלו הן שכונות מוסלמיות, כמו פטריות שצצות בכל עיר בכל רחבי אירופה. אלו הם אבני הבניין, חלק משליטה טריטוריאלית של יותר ויותר חלקים גדולים של אירופה, רחוב אחרי רחוב, שכונה אחריי שכונה, עיר אחרי עיר. כיום יש אלפי מסגדים ברחבי אירופה, עם קהיליות הרבה יותר גדולות, מאשר כנסיות. ובכל עיר אירופאית קיימות תכניות לבניית "סופר מסגדים" ולגמד את כל הכנסיות באזור.

המסר הוא ברור: אנחנו השולטים פה!

בתי ספר ממלכתיים רבים בבלגיה ובדנמרק מגישים רק מזון "חלאל" (הכשר מוסלמי) לכל התלמידים. בעבר, אמסטרדם הייתה מאוד סובלנית להומואים ולסביות. כיום, הם מוכים באופן כמעט שיטתי על ידי המוסלמים. נשים לא מוסלמיות התרגלו לשמוע שקוראים להן באופן שגרתי "זונה, זונה".

צלחות-לווין לא מופנות אל תחנות טלוויזיה מקומיות, אלא לתחנות של ארץ המוצא של המהגרים המוסלמים. בצרפת, למורים בבית הספר מומלץ להימנע מסופרים וספרים שעלולים להישמע כמתקפה על המוסלמים, כולל וולטר ודידרו; הדבר נכון יותר ויותר לדרווין. ההיסטוריה של השואה כבר לא יכולה להילמד בבתי הספר בגלל ה"רגישות המוסלמית" לנושא.

באנגליה, המשפט השרעי המוסלמי כעת, כבר חלק רשמי של מערכת המשפט הבריטית.

באזורים רבים של שכונות רבות בצרפת אסור לנשים ללכת ללא כיסוי ראש. בשבוע שעבר גבר כמעט מת לאחר שהוכה על ידי מוסלמים בבריסל, כי הוא פשוט שתה במהלך חודש הרמדאן. היהודים נמלטים מצרפת במספרי שיא, במנוסה מהגל הגרוע ביותר של אנטישמיות מאז מלחמת העולם השנייה. השפה הצרפתית כיום נפוצה ביותר ברחובות תל אביב ונתניה, שבישראל.

אני יכול להמשיך לנצח עם סיפורים שכאלה. סיפורים על איסלאמיזציה. באירופה חיים כיום 54 מיליון מוסלמים.

אוניברסיטת סן דייגו חישבה לאחרונה כי אחוז מדהים של 25 אחוז מהאוכלוסייה באירופה תהיה מוסלמית כבר בעוד 12 שנים מעכשיו. ברנרד לואיס חזה רוב מוסלמי עד סוף המאה הנוכחית. עכשיו אלה רק מספרים. והמספרים לא היו מאיימים אם למהגרים המוסלמים היה רצון עז להיטמע בחברה שלנו. אבל הסימנים לכך מעטים מאוד. ממחקרי pew דווח כי מחצית המוסלמים הצרפתים מעדיפים להראות את נאמנותם לאיסלאם יותר מאשר את נאמנותם לצרפת. שליש מהמוסלמים הצרפתים לא מתנגד לפיגועי התאבדות. המרכז הבריטי לאחדות-חברתית דיווח כי שליש מהסטודנטים המוסלמים בבריטניה הם בעד שלטון הח'ליפות.

המוסלמים דורשים את מה שהם מכנים "כבוד". ואת זה אנחנו נותנים להם בכבוד. ואיך? יש לנו חגים מוסלמיים רשמיים בכמה ממדינות אירופה. היועץ המשפטי לממשלה הנוצרית הדמוקרטית מוכן לקבל את שיטת חוק השריעה בהולנד אם יהיה רוב מוסלמי. יש לנו חברי קבינט עם דרכונים ממרוקו וטורקיה. הדרישות המוסלמיות נתמכות על ידי התנהגות בלתי חוקית, החל בפשעים קטנים ובאלימות אקראית, למשל נגד עובדי אמבולנס ונהגי אוטובוס, ועד כדי מהומות בקנה מידה קטן. בפריז ראינו את המרד שהייה בפרבר ההכנסה הנמוכה. אני קורא לפושעים ההם "מתנחלים". כי זה פשוט מה שהם. הם לא באים להשתלב בחברה שלנו, הם מגיעים כדיי לשלב את החברה שלנו אל ה"דאר-אל-איסלאם" שלהם (מערבית: בית-האיסלאם). ולכן, הם מתנחלים.

הרבה מהאלימות ברחוב שהזכרתי מכוונת באופן בלעדי נגד הלא מוסלמים, וזה מכריח ילידים אירופאים רבים לעזוב את השכונות שלהם, את עריהם, את ארצותיהם. יתר על כן, אין להתעלם מעכשיו לקולות ההצבעה שלהם.

הדבר השני שאתם צריכים לדעת הוא את החשיבות של הנביא מוחמד. את התנהגותו ה"מופתית" לגביי כל המוסלמים לא ניתן לבקר. אם מוחמד היה איש של שלום, נניח, כמו גנדי ההודי או אימא תרזה, לא הייתה כל בעיה. אבל מוחמד היה מצביא, רוצח המונים, פדופיל, והיה נשוי לכמה נשים - בעת ובעונה אחת. המסורת המוסלמית מספרת לנו איך הוא השתתף בקרבות, איך הוא רצח את אויביו ואף את שבויי המלחמה שלו הוציא להורג. מוחמד עצמו טבח את בני השבט היהודי "באנו קריטה".

אז אם זה טוב לאיסלאם, הוא טוב. אך אם הוא רע לאיסלאם, זה יביא רעה עליכם. אל תיתנו לאף אחד להטעות אתכם לגביי האיסלאם כדת. בטח, באיסלאם יש אלוהים, וגם "אחרי-המוות" וכן "72 בתולות". אבל במהות, האיסלאם הוא אידיאולוגיה פוליטית בלבד.

האיסלאם הוא מערכת אשר קובעת כללים מפורטים עבור החברה ועבור חייו של כל אדם. האיסלאם מבקש להכתיב כל היבט של החיים. האיסלאם פירושו - 'כניעה'. האיסלאם אינו תואם לא חופש ולא דמוקרטיה, משום שהוא שואף ל"חוקי השריעה".

אם אתם רוצים להשוות את האיסלאם למשהו, השוו אותו לקומוניזם או סוציאליזם לאומי, אלה הם כל האידיאולוגיות הטוטליטריות. עכשיו אתם יודעים למה קרא וינסטון צ'רצ'יל לאיסלאם "הכוח המדרדר ביותר בעולם", ומדוע השווה את מיין קאמפף לקוראן.

הציבור קיבל בלב שלם את הנרטיב הפלשתיני, ורואה את ישראל כתוקפן. חייתי בארץ זו וביקרתי אותו עשרות פעמים. אני תומך בישראל. ראשית, משום שהיא המולדת היהודית אחרי אלפיים שנות גלות, עד וכולל אושוויץ, השני בגלל שזו דמוקרטיה, ושלישית מפני שישראל היא קו ההגנה הראשון שלנו. מדינה זעירה זו ממוקמת על קו השבר של הג'יהאד, ומתסכלת את ההתקדמות הטריטוריאלית של האיסלאם. ישראל פשוט סופגת את המכות שנועדו לכולנו. אם ישראל לא הייתה שם, האימפריאליזם האיסלאמי היה מחפש ומוצא מקומות אחרים כדי לשחרר את האנרגיה שלו ואת הרצון שלו לכיבוש. בזכותם של הורים ישראלים, ששולחים את ילדיהם לצבא, ושוכבים ערים בלילה, הורים באירופה ובאמריקה יכולים לישון היטב ולחלום, בלי להיות מודעים לסכנות הקרבות. רבים באירופה טוענים בעד נטישת ישראל רק בכדי להתמודד עם תלונותיהם של המיעוטים המוסלמיים שלנו בערי אירופה.

אבל אם ישראל הייתה, חס וחלילה, "נאלמת", זה לא יביא כל נחמה למערב. וזה לא אומר שיהיה לפתע שינוי פתאומי בהתנהגות המיעוטים המוסלמים אצלנו, ופתאום המוסלמים יקבלו את הערכים שלנו. אדרבא, סופה של ישראל היה נותן עידוד עצום לכוחות האיסלאם.

הם היו, ובצדק, רואים את מותה של ישראל כהוכחה נחרצת לכך שהמערב חלש. הסוף של ישראל לא יקטין ויפטור את הבעיות שלנו עם האיסלאם, זאת תהיה רק ההתחלה! זה אומר תחילת הקרב הסופי על השליטה בעולם. אם הם יכולים להשיג את ישראל, הם יכולים להשיג את הכל.

לכאורה, כל המבקרים והעיתונאים של האיסלאמיזציה אוהבים לתת תוויות כלשהן כמו "קיצונים ימניים" או "גזענים". בארצי, הולנד, 60 אחוזים מהאוכלוסייה עכשיו רואים את העלייה ההמונית של המוסלמים כטעות מספר אחת במדיניות שלנו מאז מלחמת העולם השנייה. ועוד 60 אחוז רואים באיסלאם כאיום הגדול ביותר. ועם זאת, עדיין קיימת באירופה סכנה גדולה אפילו יותר מפיגועים, כאשר המחשבה שאמריקה תהיה כזאת שנשארת האחרונה במערכה...

האורות עשויים להיכבות באירופה מהר יותר ממה שאתם יכולים לדמיין. אירופה איסלאמית זוהי אירופה ללא חופש ודמוקרטיה, שממה כלכלית, סיוט אינטלקטואלי, וכמובן הפסד של עוצמה צבאית לאמריקה - כבת בריתה האירופית, שתהפוך בין לילה לאויבתה, אויבת עם פצצות אטום. אם אירופה תהפוך לאיסלאמית, זה ישאיר את אמריקה לבדה לשמר את המורשת של רומא, אתונה וירושלים.

חברים יקרים, החירות היא היקרה במתנות. הדור שלי לא היה צריך להילחם על החופש הזה, החופש הוצע לנו על מגש של כסף, על ידי אנשים שנלחמו על כך בחייהם ובמותם. בכל רחבי אירופה, בתי הקברות האמריקאים מזכירים לנו את הבחורים הצעירים שמעולם לא עשו את הדרך בחזרה הביתה, ואשר את זכרם אנו מוקירים.

הדור שלי הוא לא ה"בעלים" של החופש הזה, אנחנו רק האפוטרופוסים שלו. תפקידנו הוא רק לשמור ולמסור את זכות החירות הזאת לילדים שבאירופה, באותה מדינה בה הוא הוצע לנו. אנחנו לא יכולים לדון ולסגור עסקות עם המולות והאימאמים המוסלמים. דורות העתיד לעולם לא יסלחו לנו. אנחנו לא יכולים לבזבז את החירויות שלנו. אין לנו פשוט את הזכות לעשות זאת.

אנחנו מוכרחים לעשות פעולה הכרחית עכשיו כדי לעצור את הטיפשות האיסלאמית להרוס את העולם החופשי שאנו מכירים.

אנא קחו את הזמן לקרוא ולהבין מה כתוב כאן, ושילחו זאת אל כל אדם חופשי, כי דעו - זה כל כך ומאד חשוב.

חופש

בעקבות קריאת נאומו של וילדרס, יו"ר מפלגת החירות של הולנד, אינני יכולה שלא להצטמרר לנוכח ההקבלה, הכמעט אוטומטית, העולה על הדעת, בין התנהגותם של האיסלאמיסטים ביחסם ל"ילידים" האירופאים במדינות אירופה, לבין התנהגותם של חרדים יהודים כלפי "הילידים" הישראלים, קרי: החילונים, הדתיים-מסורתיים, הרפורמים, הקונסרבטיבים "הגויים" רחמנא ליצלן, הנשים מכל המגדרים הדתות והלאומים, ושאר אזרחי ישראל שאינם יהודים אורתודוקסים, השם ירחם...

הבה ונעבור על חלק מאותן נקודות מבעיתות שוילדרס מונה בנאומו, כציון התנהגותם של אותם קיצונים איסלאמיסטיים, ונציב מולן את התנהגותם של חרדינו, בני-עמנו, כאן בישראל, כלפינו:

1. "... זהו עולם של כיסויי ראש, שבו נשים מסתובבות בכיסויי ראש דמויי אוהלים, עם עגלות תינוקות, וקבוצה של ילדים. בעליהן של הנשים הללו, או, ה"מעבידים" אם אתם מעדיפים, הולכים שלושה צעדים קדימה מהן. מסגדים נבנים בפינות רחוב רבות ..."

זהו עולם של כיסויי ראש (לנשים ולגברים, כאחד) ... נשים שמסתובבות עם עגלות תינוקות וקבוצה של ילדים... בעליהן... הם ה"מעבידים" שלהן, כיון שאלה ש"תורתם אמונתם" אינם עובדים לפרנסתם, ונטל הפרנסה, שלהם ושל משפחותיהם מוטל, כמובן, על נשותיהם... ו... כן!!! גם הם הולכים צעדים מספר לפני נשותיהם, כנאמר בהלכות איסורי ביאה שב"ספר קדושה", פרק כ"א, פס' כ"א: אסור להלך אחרי האישה, יש לסלקה לצדדים או לאחוריו. וכן לא יהלך אדם אחורי אישה בדרך ואפי' אשתו נזדמנה לו על הגשר יסלקנה לצדדין וכל העובר אחורי אישה בנהר אין לו חלק לעולם הבא (מסכת ברכות פרק ט', ס"א א') ...

בתי כנסת נבנים אף הם בפינות רחוב רבות... ולא רק בשכונות חרדיות.

2. "... בחנויות יש שלטים שאתה ואני לא יכולים לקרוא. אתה תתקשה למצוא כל סימן של פעילות כלכלית. אלה הם גטאות מוסלמיים הנשלטים על ידי קנאים דתיים. אלו הן שכונות מוסלמיות, כמו פטריות שצצות בכל עיר בכל רחבי אירופה. אלו הם אבני הבניין, חלק משליטה טריטוריאלית של יותר ויותר חלקים גדולים של אירופה, רחוב אחרי רחוב, שכונה אחריי שכונה, עיר אחרי עיר. כיום יש אלפי מסגדים ברחבי אירופה, עם קהיליות הרבה יותר גדולות, מאשר כנסיות. ובכל עיר אירופאית קיימות תכניות לבניית "סופר מסגדים" ולגמד את כל הכנסיות באזור. המסר הוא ברור: אנחנו השולטים פה!"

ברחובות רבים (למשל - בירושלים, אך לא רק בה!) יש שלטים שאנחנו דווקא כן יכולים לקרוא, כיון שהם מיועדים לנו:

אלו הם ה"פשקווילים" הידועים לשמצה, המשמשים את כותביהם לפגוע ביריביהם הפוליטיים, או החילונים, או במדינה הציונית; האוסרים על נשים לפסוע בצד זה או אחר של המדרכה, או המורים להן כיצד להתלבש, או, כפי שאנו רואים כאן לאחרונה, האוסרים על צעירים חרדים שהתגייסו לצה"ל להלך בקהלם... ויש לזרקם מבית המדרש.

3. "... בתי ספר ממלכתיים רבים בבלגיה ובדנמרק מגישים רק מזון "חלאל" (הכשר מוסלמי) לכל התלמידים."

מתוך "mynet ירושלים", 12/4/2013, כתבתו של משה הלר:

לא אוכל כשר? הדם שלך שווה פחות

לאדם דתי שזקוק לתרומת דם לא כדאי לקבל תרומה מאדם שלא שומר כשרות. הסיבה: הדם של אוכלי הטריפות "מטמטם". כך עולה מספר הלכה חדש בנושא תרומות דם

ספר הלכה חדש שעוסק בתרומות דם קובע: הדם של אוכלי טריפות ונבלות "מטמטם ומוליד טבע רע אצל מקבל הדם". לפי הספר מותר לקבל דם מתורם שכזה רק במצב חירום. עוד נטען בספר שגבר לא יכול לקחת דם לאישה וההיפך.

ספר ההלכות החדש, 'בדמייך חיי', נכתב ביוזמת הארגון 'לב מלכה' - שעוסק בהחדרת נושא תרומות הדם בציבור החרדי. הספר דן בדילמות שונות שניצבים בפני התורמים ומסביר איך צריך לנהוג בהם.

4. "... בעבר, אמסטרדם הייתה מאוד סובלנית להומואים ולסביות. כיום, הם מוכים באופן כמעט שיטתי על ידי המוסלמים. נשים לא מוסלמיות התרגלו לשמוע שקוראים להן באופן שגרתי "זונה, זונה". "

אין צורך להכביר מילים על יחסם של אורתודוקסים יהודים להומואים ולסביות. הוא ידוע הרי לכל. גם אין צורך לספר שכל אישה שאינה לבושה "כהלכה", או כל חיילת במדים העוברת בשכונה חרדית זוכה לכינוי "זונה", וליריקות לעברה...

5. "... בצרפת, למורים בבית הספר מומלץ להימנע מסופרים וספרים שעלולים להישמע כמתקפה על המוסלמים, כולל וולטר ודידרו; הדבר נכון יותר ויותר לדרווין. ההיסטוריה של השואה כבר לא יכולה להילמד בבתי הספר בגלל ה"רגישות המוסלמית" לנושא."

להלן קטע שפורסם באתר "חופש" ביוני 2003 בעניין עמדתם של חרדים בישראל בשאלת האבולוציה ודרווין אביה הרוחני:

"... האבולוציה מוכיחה שהאדם מקורו בקוף (זה לא אומר שהוא עצמו קוף, זה אומר שהוא מין נפרד שמוצאו מהקוף). האבולוציה מסבירה, כמעט אחד לאחד, את כל היופי והסדר בעולם החי. מי שיבין באמת את עקרונות האבולוציה, לעולם לא יוכל עוד ליפול קרבן לשטיפות המוח וההוכחות השקריות של הדתיים הנוגעות לנושאים אלה. אדם חרדי שיקלוט ברצינות את הרעיון של אבולוציה יהיה חייב להפסיק להאמין בדברים רבים שסיפרו לו מאז ילדותו, והוא עלול, לא עלינו, להתחיל לפקפק גם בדברים אחרים.

לכן המחב"תים (המחזירים בתשובה, צ.מ.) רועדים ומרשים לעצמם ללכלך על דארווין בלי שתהיה להם שום תמיכה בדבריהם. אם האבולוציה תצליח לכבוש לא רק את הקהילה המדעית אלא גם את הציבור הרחב, זה יהיה הסוף של המיסיונריות היהודית כפי שאנחנו מכירים אותה. מכירים את המצב בו אדם נתפס בשקר או בטעות רצינית? יש שתי אפשרויות: או שיודה ששגה, יתנצל וישתוק, או שיתחיל להלחם ולקשקש ולצעוק שהוא כן צודק ושאף אחד לא מבין אותו ושכל האחרים טיפשים. נחשו באיזו דרך בחרו מחב"תינו.

הערה לחילונים : הטיעון הכי נפוץ של דתיים כנגד האבולוציה הוא שמעולם לא נצפו יצירות של מינים חדשים, בטבע או במעבדה. זה שקר! דברים כאלו נצפו גם בטבע וגם במעבדה. אם אתם רוצים הוכחות, לכו ל:

http://www.talkorigins.org/faqs/faq-speciation.html

הדף הוא אמנם ארוך, באנגלית ומשתמש במונחים ושמות ביולוגיים מורכבים, אך אף אחד לא אמר שהחיים קלים. ואולי בגלל סיבות אלו לא הצליחו המחב"תים להבין מה שכתוב שם?"

אשר ליחסם של החרדים לשואה, להלן דברים שנאמרו ע"י אחד מראשי ש"ס, אריה דרעי מאת כתב "עניין מרכזי" חמישי, 11 באפריל 2013:

" דרעי: "יום השואה לא מחייב אותנו כיהודים חרדים. אני, באופן אישי, לא רואה קדושה וייחוד ביום הזה. הרבנות הראשית לישראל קבעה שעשרה בטבת הוא יום הקדיש הכללי, ושזה היום שבו מתייחדים מבחינה דתית עם נרצחי השואה. באה המדינה, הרשות החילונית, וקבעה שדווקא בחודש ניסן - שאנחנו יודעים שלא מספידים במהלכו ושיש בנוגע אליו כללים מיוחדים בהלכה - יהיה יום השואה".

ואם לא די בכך, לדרעי גם יש בעיות נפשיות עם מרד גטו ורשה: "300-200 צעירים פרצו במרד גטו ורשה, ובגטאות אחרים יש יותר ניצולים. האם הסבתא שניצלה בלודז' לא שווה יותר מאותם 200 שפתחו במרד?".

על החרדים שעושים מנגל ביום השואה אמר המושחת דרעי: "אף אחד לא ילמד אותנו מה זו שואה. יום השואה ש'הם' החליטו להכריז עליו בגלל גטו ורשה לא מחייב אותנו כיהודים חרדים". "

ואלה, יש להוסיף, דברים שנאמרו ע"י מי שמכנה עצמו "יהודי", לא ע"י מוסלמי!

6. "... באנגליה, המשפט השרעי המוסלמי כעת, כבר חלק רשמי של מערכת המשפט הבריטית."

בישראל המשפט הדתי בדיני אישות הוא השולט עוד מאז קום המדינה!!!

7. "... ממחקרי pew דווח כי מחצית המוסלמים הצרפתים מעדיפים להראות את נאמנותם לאיסלאם יותר מאשר את נאמנותם לצרפת."

ומה המצב בישראל? הבה ונראה (פורסם באתר "חופש"):

" יום העצמאות - התאריך ההיסטורי והתאריך הדתי

כתבה: אורה לב-רון
תחקיר: שמואל ברטנשטין

ביום שישי ה' באייר תש"ח, בשעה 16:00 הוכרזה מדינת ישראל.

דוד בן-גוריון, ראש הממשלה הראשון, נשא את ההכרזה, כל בית בישראל היה צמוד למכשיר הרדיו ועד היום מעורר התרגשות המשפט "..... הוכרז על הקמת ....."

היה זה יום שישי, ערב שבת חשוב מאין כמותו בתולדות הישוב היהודי הצעיר בארץ ישראל. והוא נקבע כיום חג, החג החשוב ביותר של מדינת ישראל: יום העצמאות.

לכאורה, מאז נחוג החג בתאריך בו הוא חל, מדי שנה, כפי שנהוג למשל בארה"ב. אבל בישראל התגבר בינתיים הכוח הפוליטי הדתי. לפתע נזכרו הדתיים שלא יפה להקים מדינות בימי שישי, כשהשבת עלולה להכנס בכל רגע ולהתקל במדינה הצעירה שבדרך. לאט לאט גם צברו כוח פוליטי, ואז תוקן בכנסת החוק ו"הוזז" יום העצמאות בעדינות ממועדו המקורי.

עד 1957 נחגג יום העצמאות במועדו, פעמיים בשבת ופעם אחת ביום שישי. ב-1958 "הוזז" החג לראשונה וב-2004 הוזז לאחרונה כך שנותרו רק שלושה ימים בשבוע בהם "מותר" לחגוג את יום העצמאות: שלישי, רביעי, וחמישי. לכן, כשאומרים לילדים בביה"ס ש"היום יום העצמאות", הכוונה היא בעצם שאולי זה לא ממש היום, אבל היום מותר לחגוג, לפי הפשרה הקואליציונית. "

8. "... המוסלמים דורשים את מה שהם מכנים "כבוד". ואת זה אנחנו נותנים להם בכבוד. ואיך? יש לנו חגים מוסלמיים רשמיים בכמה ממדינות אירופה."

בישראל החגים כולם הם חגים יהודיים-דתיים. יום העצמאות, שאינו מופיע בלוח המועדים העברי, אלא לאחר קום מדינת ישראל, אינו מחייב בעיני הציבור החרדי את ציונו, וכמוהו גם אירועים לאומיים כלליים כמו "יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל". הציבור החרדי אף אינו טורח לכבד בעמידה את זכרם של הנופלים. אותם נופלים שהגנו תוך הקרבת חייהם גם על הציבור החרדי עצמו!!!

9. "... הם לא באים להשתלב בחברה שלנו, הם מגיעים כדי לשלב את החברה שלנו אל ה״דאר-אל-איסלאם״ שלהם (מערבית: בית-האיסלאם). ולכן, הם מתנחלים."

ובישראל? - פתחו נא את הקישור הבא. בסרטון המופיע בו תמצאו לא רק חרדים הלובשים שק (לאות אבל) לרגל יום העצמאות ה-65 למדינת ישראל, והשורפים בבית שמש את דגלי ישראל בפרהסיה (מי צריך מוסלמים לצורך זה?), אלא גם אורתודוקסים ציונים, הלוקחים את הנעימה של ההמנון הלאומי "התקווה", ובמקום מילותיו המקוריות מכניסים דברי תפילה ושירים דתיים ... כלומר, לא רק מתנגדי הציונות מערערים בפרהסיה על השילוב בחיי החברה בישראל, אלא גם אותם "ציונים" אורתודוקסים, הממירים את הישות הלאומית בישות דתית ...

10. "הרבה מהאלימות ברחוב שהזכרתי מכוונת באופן בלעדי נגד הלא מוסלמים, וזה מכריח ילידים אירופאים רבים לעזוב את השכונות שלהם, את עריהם, את ארצותיהם. יתר על כן, אין להתעלם מעכשיו לקולות ההצבעה שלהם."

וכי לא שמעתם על אלימות של חרדים בבית שמש? על יריקה בפניהן של ילדות קטנות שלבושן אינו נראה להם מתאים? על חילונים רבים שעזבו שכונות שהפכו חרדיות, משום ההצקות שמציקים החרדים לכל זר המתגורר בקרבתם, אפילו חי בהן שנים רבות לפניהם? על הטרדת תלמידי בתי"ס חילוניים בניסיונות בלתי פוסקים "להחזירם בתשובה"?

11. "... מוחמד היה מצביא, רוצח המונים, פדופיל, והיה נשוי לכמה נשים - בעת ובעונה אחת. המסורת המוסלמית מספרת לנו איך הוא השתתף בקרבות, איך הוא רצח את אויביו ואף את שבויי המלחמה שלו הוציא להורג."

כמה וכמה מאבותינו ומנהיגינו הדגולים היו נשואים, או לקחו לעצמם, כמה וכמה נשים, עמן הם חיו בעת ובעונה אחת (מיותר להביא דוגמאות. נכון?), וזה היה כמה מאות שנים לפני מוחמד!!! אז שמעתם מישהו מתלונן על כך??? - אולי הנשים עצמן, אך מי היה שומע להן? ובעת כיבוש הארץ - לא נטבחו תושביה ע"י בני ישראל הכובשים? האם שאול המלך לא נענש רק משום שחמל על הצאן? וכי מה עשה דוד מלכנו באויביו לאחר שהכה בהם? וכי לא כך נאמר בשמואל ב' ח': "וַיִּקַּח דָּוִד אֶת-מֶתֶג הָאַמָּה, מִיַּד פְּלִשְׁתִּים. וַיַּךְ אֶת-מוֹאָב, וַיְמַדְּדֵם בַּחֶבֶל הַשְׁכֵּב אוֹתָם אַרְצָה, וַיְמַדֵּד שְׁנֵי-חֲבָלִים לְהָמִית, וּמְלֹא הַחֶבֶל לְהַחֲיוֹת..." האם זה פחות אכזרי?

12. ".... האיסלאם הוא מערכת אשר קובעת כללים מפורטים עבור החברה ועבור חייו של כל אדם. האיסלאם מבקש להכתיב כל היבט של החיים. האיסלאם פירושו - 'כניעה'. האיסלאם אינו תואם לא חופש ולא דמוקרטיה, משום שהוא שואף ל"חוקי השריעה".

גם הדת היהודית, בעיקר האורתודוקסית, קובעת כללים מפורטים עבור החברה ועבור חייו של כל אדם. ראה לדוגמא את ה"שולחן ערוך" על כל פרטיו, כלליו ודקדוקיו. גם היהדות האורתודוקסית תובעת כניעה מחלטת של האדם לתביעותיו של האל, בין אם הן מובנות לו בין אם לאו! ומסיבה זו, גם היא אינה תואמת לא חופש ולא דמוקרטיה, משום שהיא שואפת ל"דיני ההלכה", והשלטתם על חיי החברה כולה. ראה לדוגמא דיני אישות, חוקי כשרות, או תחבורה, במדינת ישראל של המאה העשרים ואחת!

13. "... אנחנו לא יכולים לדון ולסגור עסקות עם המולות והאימאמים המוסלמים. דורות העתיד לעולם לא יסלחו לנו. אנחנו לא יכולים לבזבז את החירויות שלנו. אין לנו פשוט את הזכות לעשות זאת. אנחנו מוכרחים לעשות פעולה הכרחית עכשיו כדי לעצור את הטיפשות האיסלאמית להרוס את העולם החופשי שאנו מכירים."

וכי מי מאתנו, ומי ממנהיגינו החילונים (כולל ראש הממשלה, או הנשיא!) הצליח לדון ולסגור עסקות הוגנות (על בסיס ויתורים הדדיים!! או שוויון לנשים, או לשאינם יהודים) עם הבאבות למיניהם, או עם ראשי חצרות חסידיות, או ראשי ישיבות ליטאיות, בדורות האחרונים? וכי אין מנהיגינו הדגולים עולים לרגל לאדמו"רים או ל"רנטגנים", או לכל מיני רבנים כדי לזכות בעצתם או בתמיכתם לפני בחירות, או בעת קבלת החלטות גורליות לכלל אזרחי המדינה???


מאי 2013