אודות צור קשר קישורים מדריך חוברות פעילות הכותבים תרומה English
כל מה שרציתם לדעת על ברית מילה או שהעדפתם לא לדעת
מאמרים וספרים לחיות חופשי יומן חדשות החזרה בתשובה יוצאים בשאלה השתלטות חרדית עיתונות חרדית במות חופש עוד
     ראשי > מאמרים וספרים  לגירסת הדפסה     

עבדי הרבנים

מאת: י.א.

הדת היא הבל הבלים ואוסף של שטויות וסיפורי אגדות. ואולם בכתבה זאת נוסיף כי הדת והאמונה באלוהים שגויה עד מגוחכת בשלוש רמות, ונפרט ברמה הנמוכה של "עבדי הרבנים":

  1. אין אלוהים. לא ברור איך אנשים מבוגרים מאמינים באלוהים שאף אחד לא ראה, לא ידוע איך הוא נראה, מהם מימדיו, מה משקלו (מסתו), היכן הוא נמצא, מה הרכבו הכימי, מה מקור האנרגיה שלו (האם הוא אוכל), כיצד הוא ברא את העולם, מי ברא את אלוהים ומדוע הוא איננו מופיע ומראה את עצמו בכלי התקשורת (כנ"ל עבור מלאכים, שטן, כרובים ושרפים). לא ידוע גם מי כתבו את התורה ומה היו מקורות הידע שלהם. בנוסף, אם אלוהים קיים אזי ד"ר מנגלה הוא שליחו הקדוש והיטלר נביאו (הוא ניבא במיין קאמפף, בנאומיו ובאלו של גבלס את השואה). עם זאת, אלוהים לפי הדת מתואר כאב רחמן אשר העם היהודי הוא עמו הנבחר. הסתירה הברורה בין אלוהי הדת ותכונותיו למציאות השואה - מוכיחה שאין אלוהים לפי הדת היהודית. לכל אלו שעדיין לא השתכנעו ומאמינים באלוהי היהדות יש לי שאלה (רטורית): מדוע יהודים רגילים שהגיעו לאושוויץ הופנו ברובם לתאי הגזים, אבל ילדים וילדות יהודים תאומים עברו עינויים וייסורי תופת מחרידים אצל ד"ר מנגלה לפני מותם? מה מיוחד בתאומי מנגלה שאלוהים בחר בהם לסבל כה זוועתי?
  2. איזה אלוהים. לאלו שמאמינים שיש אלוהים, נותר גם לפתור את בעית הזהות של אלוהים - של איזו דת מבין 4,000 הדתות הקיימות הוא האמיתי? מדוע לא להעדיף להאמין בהנומן שהוא אל הקוף בהינדואיזם, אשר משפיע על אירועים (או שיווה או ברהמה)? יש הרבה יותר מאמינים בהינדואיזם מאשר בדת היהודית. לחלופין, ניתן גם להאמין שמוחמד עלה לשמים ממסגד אל אקצא רכוב על סוסו המעופף אל-בוראק, וישו הוא בנו של אלוהים והתגשמותו. מה רע בדת המורמונית? בסיינטולוגיה ובאסטרולוגיה? ואין למשל שום הוכחה לעדיפות הדת היהודית על דת השינטו היפנית. ברור שהאמונה בדת כזו או אחרת קשורה לחינוך מקומי ולא לשום מימצא עובדתי. כמובן שכל הדתות הן שטויות, אבל יש הוכחה שהיהדות נחותה מהדתות האחרות בכך שהעם היהודי עבר שואה נוראה במאה העשרים. מנגלה מוכיח שהנצרות והדתות האחרות עדיפות על היהדות.
  3. מצוות הדת - עבדי הרבנים. לאלו שמסיבה כזו או אחרת עדיין מאמינים באלוהי היהדות - נשארת השאלה כיצד לעבוד אותו ולקיים את מצוותיו. ברור ומובן לכל מי שחושב ומהרהר במצוות היהדות האורתודוקסית והחרדית - שמדובר באוסף מצוות שמנותק מהדת ואשר כוונתו העיקרית היא להפוך את המאמינים לעבדי רבנים.

חופש

כדי להסביר ולהוכיח את הטענה שאוסף מצוות הדת - כוונתו העיקרית היא להפוך את המאמינים לעבדי רבנים, נרשום ונסביר בקצרה חלק ממצוות הדת, וכיצד הן מובילות לעבדות רבנים:

  1. דיני כשרות. אחד הבסיסים לדיני הכשרות הרבים הינו הפסוק "לֹא תְבַשֵּׁל גְּדִי בַּחֲלֵב אִמּוֹ." - לפי הפירוש הפשוט מותר לאכול צ'יזבורגר (המבורגר עם גבינה צהובה), כי הבשר הוא בשר בקר ולא גדי, והגבינה איננה חלב. ואולם הסיבות לרוב דיני הכשרות הינן פשוטות: 1) יש בארץ אלפי משגיחי כשרות שמתפרנסים מזה; 2) דיני הכשרות מגיעים עד רמת חיוב בשני כיורים במטבח, ולכן גם להפרדת המאמינים מהציבור שיכול להאיר את עיני עבדי הרבנים עד כמה מצוות הדת הן הזויות.
  2. ברית מילה. ברית המילה הינה כביכול מצווה מהאלוהים הדימיוני. ואולם הרמב"ם עצמו אמר ורשם את הסיבה האמיתית לחיוב בברית מילה: "אחד הטעמים למילה - למעט את המשגל ולהחליש את האיבר הזה, כדי שימעיט לעשות זאת ויתאפק ככל יכולתו." - במילים פשוטות, תפקיד המילה הוא להפחית את ההנאה מיחסי המין, כדי שהמאמינים יהיו עבדי רבנים כנועים וצייתנים. ברית המילה מהווה פשע מיני והטלת מום בנסיבות מחמירות בתינוקות חסרי ישע. לכל אלו שחושבים שברית המילה מהווה ברית עם אלוהים, אזכיר שברית זאת לא עזרה לשלושה מיליון נימולים יהודים בשואה ולבנות משפחותיהם. בנוסף, ברית המילה עזרה לנאצים במספר מקרים לזהות יהודים ולהורגם מהר, כך שבמספר מקרים ברית המילה הייתה ברית מוות.
  3. איסור נהיגה בשבת. איסור זה נובע כביכול מהפסוק "לא תבערו אש בכל מושבותיכם ביום השבת", ואולם נהיגה ברכב אינה מהווה הבערת אש בעצים כמו שהיה נהוג בימי קדם, ואיננה קשורה ל"מושבותיכם". מטרת האיסור הינה למנוע מהמאמינים להתענג בשבת ולהיפגש עם אנשים זרים, שייתכן שאינם מאמינים. מטרת האיסור הינה לבודד לשמור על עבדי הרבנים כעבדים.
  4. לא תגנוב. אז כתוב. במציאות, החרדים והדתיים הקימו מפלגות דתיות אשר התמחו בחקיקת חוקים שחלקם נחשבים אצל רבים כגניבה מאורגנת מכספי הציבור. למשל: מימון תלמידי ישיבות והנחה גבוהה או פטור מארנונה למשפחות תלמידי ישיבות. מדוע אני נדרש לממן הקמת מקוואות ביישובים רבים ואין גובים בהם דמי כניסה למימונם?
  5. מצוות רצח רבות. מלבד הציווי "לא תרצח" בעשרת הדיברות, מופיעים במקורות ציוויי "תרצח" רבים, כמו את עמלק, כולל זקנים, נשים וטף, ובדומה עבור "שבעת העממים". המאמינים גם מצווים לרצוח את אלו שלא שומרים שבת, את ההומוסקסואלים ואת המכשפות. כמובן שיש בעיה קטנה של "מי היא מכשפה". מצוות רצח שונות אינן מקויימות כיום מסיבות שונות - הילכתיות, מעשיות ואתיות, וממילא אינן נקשרות לעבדות עבדי הרבנים. כשנגיע למצב של שלטון הדת כמו באירן - הומוסקסואלים יוצאו להורג.
  6. איסור על אוננות. על אף שאיסור האוננות אינו מפורש בתורה, ההלכה ומסורת התורה שבע"פ רואות בה עבירה גדולה. ואולם כל גבר לאחר גיל ההתבגרות מייצר זרע כל הזמן וחייב להוציאו שלא במסגרת יחסי מין עם אישה (ביאה), על ידי אוננות או קרי לילה. המשמעות היא שאוננות היא תהליך טבעי והכרחי כמו אכילה ושתיה, אז למה אסרו על האוננות? כדי ליצור רגשות אשמה אצל הצעירים הדתיים ולהביאם לחתונה בגיל צעיר, ללא יכולת עבודה, כדי שיהיו עבדי רבנים כנועים.
  7. הפרדה מגדרית ואיסור על שמיעת שירת נשים. הסיבה לכך פשוטה מאוד: "הפרד ומשול". תפקיד האישה לשרת את הבעל והמשפחה בבית, ותפקיד הבעל להיות עבד רב, והפרדה מירבית ביניהם מחוץ לבית משרתת את הנצחת העבדות לרבנים.
  8. אם יש טלפון סלולרי אז הוא חייב להיות כשר. אוי ואבוי מה יהיה אם עבדי הרבנים ילמדו מעט על הנעשה בעולם ויטילו ספק בהבלי הדת. לכן, צריך לבודד את עבדי הרבנים מכל מידע ולשמור אותם בורים ונבערים כדי שיהיו עבדי רבנים צייתנים.
  9. איסור עבודה לצורך לימודים בישיבה. זאת המצאה חדשה בישראל, בה המפלגות הדתיות גרמו למימון המדינה של עבדי הרבנים בישיבות. אין אף מדינה נאורה מלבד ישראל שמממנת עבדות חלק נכבד מהדור הצעיר לאוסף רבנים. ההגדרה הנכונה של "לימודי ישיבה" היא עבדות מודרנית של אוסף צעירים שלימודי ליבה והשכלה נמנעו מהם, והם יועדו מילדותם להיות עבדי רבנים כל חייהם.
  10. הטפה נגד "השכל הישר" ונגד חשיבה ביקורתית. בעוד שרוב החילונים גדלים תוך כדי חינוך לחשיבה יצירתית וביקורתית, אנשים מאמינים גדלים תחת ההטפה המיסיונרית "כשהשכל נגמר מתחילה האמונה". הזוי שאנשים גדלים תוך כדי שהחינוך שלהם מורה להם לחפש היכן "נגמר השכל", ושהפתרון לשאלות/בעיות באשר הן - לא נמצא בחשיבה ביקורתית והתמודדות, אלא באמונה ש"מישהו בשמיים" רצה/רוצה שכך יהיו הדברים, גם אם יש הסבר מקביל לחלוטין שאינו כרוך באמונה.
  11. איסור גיוס לצבא הגנה לישראל. מבין הסטיות של הדת היהודית, האיסור על גיוס לצה"ל הינו החמור ביותר, ומהווה פגיעה אנושה בבטחון המדינה. רוב החרדים אינם מתגייסים ורבים מהם גם מנהלים הפגנות נגד גיוס נשים וגברים. את ההפגנות הללו ניתן לסיים בקלות אם רק יקחו את הרבנים שמצווים על עבדיהם להפגין - לחקירה. אבל מסיבות פוליטיות לא נוגעים ברבנים. האמרה המסוכנת ביותר של הרבנים היא שהם ועבדיהם יביאו את עזרת השם. את עזרת השם כידוע קיבלנו באושוויץ-בירקנאו ובטרבלינקה, ממנגלה, הימלר, אייכמן וחבריהם. אנו חיים במזרח התיכון בחברה מסוכנת וזקוקים לצבא חזק ולגיוס כל מי שניתן לגייס. אין בשום מקום בתנ"ך איסור על גיוס. איסור הגיוס על ידי הרבנים נובע מסיבה אחת בלבד: הם רוצים להפוך את תלמידי הישיבות שלהם לעבדי רבנים כנועים, שאסור להם לראות אנשים חיצוניים, או להיות חשופים לדעות שונות וידע מעודכן על העולם החיצון. כל שאר הטיעונים המושמעים הם קשקוש אחד גדול והסוואת המטרה העיקרית של יצירת מגזר עבדי הרבנים.
  12. בחירת עבדי רבנים. יש בארצנו סלקציה ברשות ועידוד המדינה, כביכול עבור הדת. כל כמה חודשים מבצעים רבנים וראשי ישיבות "בחירה" של מי יהיה עבד רבנים, ויזכה בהתאם לתמיכה כספית מהמדינה, תמורת ציות מוחלט ועבדות רב - ומצד שני מי יישלח לגיוס לצה"ל, יסכן את חייו, ינותק וינודה מהקהילה. בנוסף יש גם "בחירה" של אותם סלקטורים, ומישהו לא ידוע מחליט מי הם יהיו. הבחירה בין אלו שנשלחים להסתכן ולהגן על המדינה ואלו המופנים להיות עבדי רבנים היא שיא העדר המוסר בדת ומעשה מגונה ביותר אשר אסור שיתקיים במדינת ישראל. ואחרי זה יש דתיים שמתפלאים מדוע הדת שנואה על רבים.

בדרך כלל החילונים מנומסים ונמנעים מלכתוב שהדת היא שטות מוחלטת, ואולם חשוב לכתוב על כך באופן מפורש ובגלוי מכיוון שהדת והאחיזה בה הם הסכנה הגדולה ביותר לעם היהודי בארצו. הדת מפתחת חשיבה לא רציונלית מסוכנת ביותר של "בעזרת השם".

חופש

כפי שכבר כתבתי בעבר, חלק נכבד מהחרדים מתנהגים כאוסף של כתות של עבדי אדמו"רים. הילדים שלהם לא לומדים שום נושא שיוכל לתת להם עבודה מכניסה מחוץ לכת לאחר שיגדלו, נלחצים להתחתן בשידוך בגיל צעיר ולהביא ילדים רבים, ונאסר עליהם לנהוג ולנסוע בשבת כדי להקשות עליהם להיפגש עם אנשים חופשיים מהדת. מבודדים מהעולם החיצון וממקורות אינפורמציה כאינטרנט, נאלצים אלה לשעבד את משפחתם ולהיות עבדי האדמו"ר כדי להתקיים. כפועל יוצא הוקמו מפלגות דתיות אשר התמחו בחקיקת חוקים שחלקם נחשבים אצל רבים כגניבה מאורגנת מכספי הציבור.

רבים מהחרדים לא עובדים ומהווים נטל על הכלכלה ותקציב הבטחון. רבים לא מתגייסים לצה"ל בטענה מסוכנת ביותר שלימודי תלמוד יצילו את המדינה, נאבקים בגיוס נשים, מפיצים הדתה בבתי ספר חילוניים ונאבקים במדע. הם מעודדים בורות ללא לימודי ליבה אצל כחצי מיליון ילדים ומשמשים כעבדי רבנים בסוג של עבדות מודרנית.

במזרח התיכון המסוכן שלנו אסור לסמוך על עזרת שם כזה או אחר, ויש לטפח צה"ל חזק. לכן חייבים אנחנו לאמור בגלוי: אלוהים הוא דימיוני והדת היא הבל הבלים מוחלט.

 


פברואר 2020



חברים ב- עוצב על ידי