אודות צור קשר קישורים מדריך חוברות פעילות הכותבים תרומה English
תרמו לעמותת חופש
מאמרים וספרים לחיות חופשי יומן חדשות החזרה בתשובה יוצאים בשאלה השתלטות חרדית עיתונות חרדית במות חופש עוד
     ראשי > מאמרים וספרים  לגירסת הדפסה     

גיור כהלכה

מאת אדם נ.ו.רמלי

"קשים גרים לישראל כספחת" - זו אימרה ידועה, אך כל זה אמור כאשר אתה אדם חי ולא גל עצמות. כמה עמים עברו בחבל ארץ זה שלנו: מצרים, חתים, פלישתים, אשורים, ערבים ובתקופה מאוחרת יותר - ממלוכים, תורכים, אנגלים, אוסטרלים ומי לא. לעתים, לאור התנהגות החרדים שלנו, לא ברור אם באמת עברו כאן עמים אלה, שהותירו בין היתר גם את עצמותיהם באדמת הארץ, או שהיו אלה רק המצאות של ארכיאולוגים, ולמעשה כל עצם המתגלה ברחבי הארץ היא רק של יהודי.

לכל מי שרוצה להתגייר עושים כאן את המוות, ומוציאים את נשמתו עד שמתירים לו, אם בכלל, להצטרף לעם היהודי. אבל לחרדים על טהרתו של העם היהודי אין כאן כל בעיה "לגייר" כל עצם הנמצאת כאן במרחב, גם אם אין כל אסמכתא מדעית לכך, ומבלי להתייחס לחוות דעת של מומחים, ולעזאזל בזבוז הכסף האדיר הכרוך בכך.

ראו מה מתרחש כעת בעניין חדר-המיון הממוגן בבי"ח ברזילי, שבגלל הימצאותן של עצמות של-מי-יודע-של-מי, דוחה סגן-שר הבריאות ליצמן חוות-דעת כאלו, מסתמך על דעתם של כמה רבנים קיצוניים, מתעקש לבנות את חדר-המיון המוקטן במרחק של עשרות מטרים מבנין בית-החולים, ומתכנן לבנות בעתיד חדר-מיון גדול יותר, באתר אחר.

אם זה אינו טירוף - אז מה זה?

ומה יקרה אם יימצאו עצמות גם במקום האלטרנטיבי?

אל תדאגו. לכך נמצאו כבר פתרונות בסלילת רחוב קיבוץ גלויות בתל-אביב ובבניית בית מלון גדול בטבריה, ולעזאזל המיליונים שיכולים לפתור בעיות עוני רעב וחוסר דיור. בונים מחפורות ענק עם פתחי-אוויר ומעליהם בונים חדר מיון. פתחי האוויר מיועדים לרוחות הטומאה הנושבות מהעצמות היבשות, שיוכלו לצאת בשקט ובשלווה מהכלא שיצר להם חדר המיון, ויוכלו לשייט באווירו של עולם מבלי לטמא את אצילי-הנפש, הדואגים כל כך לרגשות העצמות המתות, במקום לבני אדם שעודם בחיים.


מרץ 2010



חברים ב- עוצב על ידי