הנכם צופים בגירסת הדפסה של הדף/מאמר הנוכחי.
לחצו כאן לגירסה המקורית

אחרי ההפגנה - החרדים יוצאים מהארון

נשלח אלינו בעילום שם; המען לתגובות: ת.ד. 39425, תל אביב

האמת יוצאת לאור. כל מה שהסברנו על תוכניותיהם של החרדים מתברר כנכון וכמדויק. החרדים עצמם מודיעים על כך עכשיו בגלוי ובצורה הבוטה והגסה ביותר. עכשיו הם מדברים בגלוי על כל הדברים שתמיד התכחשו להם.

בעקבות ההפגנה הגדולה התמלאו החרדים תחושת הצלחה וכוח ללא תקדים. עכשיו אומרים החרדים בדיוק מה שהם חושבים ומה שהם מתכוונים לעשות במדינה אם לא יעצרו אותם. העתונות החרדית מלאה, מאז ההפגנה, במאמרים המסבירים במדויק מה תוכניותיהם של החרדים. צריך רק לפתוח עתון חרדי, כל עיתון חרדי, ולראות מה הם חושבים עלינו, האזרחים החפשיים, על המדינה שלנו, על חוקיה ועל מוסדותיה ומה הם מתכננים עבורנו.

 

על הממשלה ובית המשפט העליון

"שלטון החשיכה הציוני של המאה האחרונה, ימוג כעלה נידף וכחלום יעוף, והעיקר, אולמות בית המשפט העליון יטואטאו מאלה היושבים בהם ואת מקומם יתפסו אי"ה בקרוב בימינו סנהדרין גדולה וקטנה" (מנחם גרילק, עיתונאי חרדי ומראשי ה"המחזירים בתשובה" מקומון החרדי "בקהילה" יום ו' 19.2.99). למאמר המלא - הקליק/י כאן.

 

על הדמוקרטיה הישראלית

"הדמוקרטיה הפרלמנטרית היא בעיננו רע במיעוטו שמאפשר לנו לשרוד. . . בורא העולם יעביר ממשלת זדון מן הארץ ושלטון התורה ישרור בארץ הקודש" (מאמר חתום בשם י.נ. בעיתון החרדי "יתד נאמן", 12.2.99).

 

על החוקים של מדינת ישראל

"כל יהודי שומר תורה ומצוות מחויב לחוקי התורה, לחוקי ההלכה, לתרי"ג מצוות, לאמת לאמיתה ואין בילתה (כלומר: לא לשום דבר אחר). איך אפשר להשוות את האמת הצרופה לחוקי דמוקרטיה שאנשים כותבים. . . איך, איך יכולים. . . לדבר על הכלאה בין יהדות ומסורת לבין חוקים שאנשים כותבים, עליהם ממונים שופטים מחללי שבת, אוכלי נבלות וחמץ בפסח?" (העיתונאי החרדי ישי ויינר בעיתון "קול העיר" של בני ברק 17.2.99).

 

על מדינת ההלכה

"ביום ראשון, כ"ח בשבט (כלומר ביום ההפגנה, 14.2.99). . . התכנסנו פה בשערי העיר ירושלים ויסדנו את מדינת ההלכה. כך הכריזו, בעצם, כ-500,000 אלף יהודים חרדים אנשי הלכה. . . על הבמה ישבה, בעצם, המועצה המכוננת של מדינת ההלכה העתידית, גדולי ומאורי הדור." (מ. גרילק, "בקהילה" 19.2.99).


כל מה שהוכחש ונדחה על ידי החרדים כ"שקרים חילוניים" מתברר כאמת מדויקת היוצאת מפיהם שלהם. הנה, זה מה שהם חושבים על המדינה הדמוקרטית הטובה שלנו, על חוקיה ועל מוסדותיה ועל שופטיה.

והנה, זה מה שהם מתכננים עבורנו מתוך שכרון הכח שאחז בהם: מדינת הלכה חשוכה שבראשה רבנים אשר ימנו את עצמם לשלטון לכל החיים ("סנהדרין") ולעולם לא יתנו דין וחשבון, לא למוסדות ולא לבוחרים. חבורה של כוהני דת, מלאי שנאה לכל מי שאינו מתנהג כמוהם, תשליט את עצמה עלינו. הבחירות יבוטלו והכנסת תפוזר. המדינה תתנהל על פי חוקים פרימיטיביים ומפלים. נשים לא תוכלנה למלא שום תפקיד ציבורי (כמה חברות כנסת יש ל"יהדות התורה" או לש"ס?) ואפילו לא להעיד בבית משפט! משגיחי שבת וכשרות וצניעות יהפכו את חיינו לגיהנום. כל יום שבת יראה כמו יום כיפורים. האוכלוסיה העובדת תצטרך לפרנס אספסוף עצום של פרזיטים ש"יתפללו" ו"ילמדו תורה" וימלאו את כריסם וכיסיהם מעבודתם של אחרים. ובנוסף לכל זאת נצטרך, אנחנו ובנינו, לשרת בצבא בזמן שהם ישבו בבתיהם וילעגו לנו.

זאת לא תהיה אירן, זה יהיה גרוע יותר! באיסלם יש רק 5 מצוות, ביהדות יש כמה מאות מצוות שאפשר לכפות את קיומן על האוכלוסיה החפשית. זה יהיה משהו שאפילו ה"טאליבן" לא המציאו! ואת זה הם מתכננים עבורנו!

אל תתנו לחלום הבלהות הזה להתגשם. הילחמו למען ישראל, ארצנו הטובה, החופשית והדמוקרטית. אל תתנו לחרדים להרוס את כל מה שבנינו ויצרנו.

יש בידינו קטעי עיתונות חרדית , וכן פסקי הלכה הנוגעים לבתי המשפט החילונים. כל המעונין יפנה אל: ת.ד. 39425 תל אביב 61393


פברואר 1999